8 owoców, dzięki którym unikniesz podwyższonego ciśnienia tętniczego i udaru mózgu

8 owoców, dzięki którym unikniesz podwyższonego ciśnienia tętniczego i udaru mózgu

Prasówki

8 owoców, dzięki którym unikniesz podwyższonego ciśnienia tętniczego i udaru mózgu Ludzie znamy, że zabieg ćwiczeń, palenie tytoniu, spożywanie zbyt ogromnej dozy alkoholu oraz dieta uboga w produkty oraz warzywa nie wróżą nic dobrego. Składniki te znacząco zwiększają prawdopodobieństwo wystąpienia nadciśnienia tętniczego lub udaru mózgu.

8 owoców, dzięki którym unikniesz podwyższonego ciśnienia tętniczego i udaru mózgu

 

Stanowi a niemało przydatnych, a równocześnie efektywnych kroków pozwalających uniknąć tego ryzyka.

kup traz

 

 

Poniżej opisujemy 8 owoców, które o jeść, by uniknąć chorobie nadciśnieniowej oraz udarowi mózgu.

Banany

Lekarze zalecają spożywanie bananów w zamysłu obniżenia zbyt wysokiego ciśnienia krwi. Wszystko dzięki sporej zawartości potasu. Utrzymuje się, że potas zwiększa odporność skurczu mięśnia sercowego.

Dzięki potasowi uruchomionemu w bananach wysokie ciśnienie tętnicze już się obniży. Banany można jeść jak samodzielną przekąskę lub uzupełnić je do jogurtu czy do owsianki.

Kiwi

Owoce kiwi z surowym miąższem zawierają potas, również jak pomidory i banany. Mają też witaminę C, jaka podejmuje jako przeciwutleniacz wolnych rodników.

Jeden produkt kiwi zaspokaja 9% dziennego zlecenia na potas, 7% na magnez oraz 2% na wapń.

Pomarańcze

Picie wyciągu z dwóch pomarańczy każdego dnia że pomóc w obniżeniu ciśnienia tętniczego. Wynik w jednostek obniżenia ciśnienia można zaobserwować po 2–4 tygodniach spożywania soku.

Owoc granatu

Owoc granatu to niezmiernie trwały produkt, który można jeść na twardo lub pić w skóry soku. Którekolwiek spośród doświadczeń dowiodło, że picie filiżanki wyciągu z granatu przynajmniej raz dziennie przez cztery tygodnie że pomóc w obniżeniu ciśnienia tętniczego.

Sok z granatu może wynosić element zdrowego śniadania. Miej jednak, aby stwierdzić ilość cukru, że kupisz gotowy sok. Dodatek cukru może uniemożliwić dobry wpływ napoju na zdrowie.

Papaja

Ten daleki owoc obniżający ciśnienie ma cenne rozwiązanie dla pań zmagających się z nadciśnieniem tętniczym. Papaja zawiera potas również nowy składnik o udowodnionym działaniu obniżającym ciśnienie u dziewczyn z nadciśnieniem tętniczym – flawonoidy.

Brzoskwinie i nektarynki

Jedna małej powierzchnie brzoskwinia lub nektarynka zaspokaja 8% dziennego zlecenia na potas, 3% na magnez oraz 1% na wapń.

Dla jednostek na wypłacie obniżającej ciśnienie doskonałą alternatywą dla młodej brzoskwini lub nektarynki będą plasterki tych zysków mrożone bez dodatku cukru. Przed spożyciem produkty można rozmrozić albo zrobić koktajl bez ich rozmrażania.

Pomidory

Badanie ukończone w Finlandii wskazuje, że wysoka zawartość likopenu, czyli karotenoidu zawartego w pomidorach, możne zmniejszać prawdopodobieństwo wystąpienia udaru mózgu. Badanie przedstawione w piśmie Neurology objęło 1031 mieszkańców Finlandii w wieku z 46 do 55 lat. Ryzyko wystąpienia udaru mózgu u dziewczyn z jasnym szczeblem likopenu obniżało się o 55%.

Arbuz

Arbuz powoduje wysoką dozę wody dzięki czemu pozytywnie tłumaczy na osoby z podwyższonym ciśnieniem krwi ewentualnie z nadciśnieniem tętniczym. Arbuz może jednocześnie zapobiegać wzrostowi ciśnienia u dziewczyn z wyraźnym ciśnieniem krwi.

Ponadto zysk ten liczy L-cytrulinę, która pomaga regulację ciśnienia tętniczego oraz je obniża. Oprócz tego aminokwasy zamknięte w arbuzach mogą zapobiegać wzrostowi ciśnienia tętniczego.

Więc pijmy świeżo wyciskane soki z wyników oraz warzyw. Czy jest lekarstwa bowiem istotniejszego w gardle niż zdrowie ?

Zobacz również wolnoobrotowa

Subscribe
Powiadom o
guest
0 komentarzy
Inline Feedbacks
View all comments